diumenge, 10 de novembre del 2019

Quimera, el disc d'Alba Reche


Resultat d'imatges de quimera disco alba reche
La cantant Alba Reche, una participant del concurs Operación Triunfo, va treure fa poc un disc anomenat Quimera el qual té 11 cançons en les quals quasi la meitat parlen de personatges grecs, com per exemple: Caront, Medusa, Ares, Quimera, etc.   
La cançó Caront fa referència al personatge de la mitologia grega que transportava a les ànimes a l´Hades amb la seva barca a canvi d'una moneda que es posava a la boca del difunt, i per això a la canço, la cantant apareix en una barca i es treu una moneda de la boca.

Resultat d'imatges de caront cuadro mitologia
La Quimera era un monstre amb cap de lleó, cos de cabra i cua de serp, que treia foc per la boca, i a la cançó fa referència a que diu: cremar-lo com a tots.

Resultat d'imatges de quimera cuadro mitologia
A la cançó Medusa parla de Medusa, que era un monstre mitologic que convertia a la gent en pedra mirant-los fixament. En el videoclip apareixen estatues de pedra de caps de dona i serps, fent referència a Medusa.

Resultat d'imatges de medusa mitologia
         




12 comentaris:

  1. És possible que la cantant fés el Batxillerat Humanístic?

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Crec que va fer el batxillerat artístic, però lo de la mitologia li agrada perque el seu pare li explicava

    ResponElimina
  4. Sóc una fan incondicional de l'Alba Reche! La vaig començar a seguuir quan estava a l'acadèmia. Sense dubte és una gran artísta. He de dir que m'esperava més d'ella, pero la canço CARONT m'encantaaa!!
    PD: Va fer el batxillerat artístic, però després va estudiar belles arts!

    ResponElimina
  5. Personalment m'encanten les històries que narra a les seves cançons, els videoclips de Caront i Medusa també són fidels a l'història penso que estaria bé veure'ls.

    ResponElimina
  6. Soc una fan incondicional de l'Alba Reche! La segueixo desde que estava a l'acadèmia. Sincerament m'esperava més de la seva música, però la cançó de Caront m'encanta!
    PD: Va fer el batxillerat artístic i després va estudiar Belles Arts.

    ResponElimina
  7. Jo també sóc molt fan del L'Alba, a Ot va ser una del les meves prefes. El seu disc és una pesada.

    ResponElimina
  8. A mi també em va agradar molt l'Alba a OT, però no li he seguit massa la pista després. Em sembla súper original la idea de fer un disc amb personatges de la mitologia grega, i a més, amb les referències que fa als mites deixa veure que realment sap bastant de què parla!

    ResponElimina
  9. Ja coneixia a la cantant per OT, i havia vist el videoclip de Medusa, però no havia escoltat totes les cançons del disc ni sabia que estava completament inspirat en la mitologia grega, així que l'escoltaré.

    ResponElimina
  10. M'encanta Operación Triunfo i de fet la Alba Reche era la meva prefererida! He escoltat algunes cançons del disc i em semblan brutals i originals!

    ResponElimina
  11. A mi m'agradava bastant Alba i havia sentit alguna cosa respecte això però no molt i la veritat és que m'ha sorprès molt i m'ha sembant molt interessant

    ResponElimina
  12. Alba m'agradava bastant a OT i la veritat és que havia escoltat alguna cosa però no ho sabia ben be i em sembla brutal

    ResponElimina